2022 Cilt: 13 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
Sinefillerin Beğeni Tercihleri: Toplumsal Ayrım Ölçeğinde Bir Değerlendirme
Onur TURGUT
TÜRK KORKU SİNEMASINDA MUHAFAZAKÂR İZLEKLER
Selin ÇELİK
CHARLES BURNETT’İN KOYUN KATİLİ FİLMİNDE ÖTEKİLİK
Damla TANAL TATAR
1960 YILINDAN GÜNÜMÜZE ANİMASYON FİLMLERDE MİMARLIK, KENT VE MEKÂN: GELECEK GÖRÜNDÜ
Hande TULUM OKUR, Zeynep Ceylan GEZER ÇATALBAŞ
ARKETİPSEL SEMBOLİZM BAĞLAMINDA NUH TEPESİ FİLMİNİN İNCELENMESİ
Sırrı Serhat SERTER
KAHKAHANIN PATOLOJİSİ: GÜLME FENOMENİ ÇERÇEVESİNDE JOKER FİLMİNDE TRAJİK (ANTİ-) KAHRAMAN
Ulaş IŞIKLAR
SİNEFİLLERİN BEĞENİ TERCİHLERİ: TOPLUMSAL AYRIM ÖLÇEĞİNDE BİR DEĞERLENDİRME
SENSİZ YAŞAYAMAM VE SEVMEK ZAMANI FİLMLERİNİN ANLATI YAPILARI VE GELENEKLE İLİŞKİLERİ ÜZERİNE
Derviş ZAİMAĞAOĞLU
ANADOLU’DA, ERKEN DÖNEM FİLM DAĞITIMINA DAİR BİR BELGE: İZMİR’DE SİNEMA
Aydın ÇAM, Çiğdem AKSU ÇAM
TÜRKİYE’DE SİNEMA SANSÜRÜNÜN TARİHİ: SANSÜR KARAR DEFTERLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME (1932-1988)
Senem A. DURUEL ERKILIÇ
27.3b 11.1b
Arşiv
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 14 Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1