2019 Cilt: 10 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
Ekim Devriminin İlk Yıllarında Demiryolu Organizasyonu ve İmajların Organizasyonu Arasındaki İlişki: Dziga Vertov’un Politik Estetiği
Tevfik RADA
Ahlat Ağacı: Taşrada Dönüşümü İzlemek
Mehmet Güven AVCI, Elif KIRAN
Anımsama, Unutuş ve Bellek: Andrey Tarkovsky’nin Nostalghıa’sı Üzerine Bir İnceleme
Mikail BOZ
Çukurova’da 1960-1980 Dönemi Sinema Pratiklerinin Özel Bir Örneği: Yörük Filmleri
İlke ŞANLIER YÜKSEL, Aydın ÇAM
İçine Doğulanın Reddi: Ferahfeza’da Heterotopik Mekânlar
Semra CİVELEK
Kelebekler Filminin “Travma” ve “Yas” Bağlamında İncelenmesi
Rifat BECERİKLİ, Mikail BOZ
The Lobster Filmini Samuel Beckett’ın İki Metniyle Birlikte Okumak
Fatma OKUMUŞ
Bizim İçin Şampiyon Filminin Alımlama Analizi
Birgül ALICI
The Watermelon Woman ve Brother to Brother Filmlerinde Siyah Queer Deneyimi ve Yenilenme Olgusu
Serdar KÜÇÜK
Türkiye’den Filmlerde Geçmişi Belgelemek için Mektup Formunun Kullanımı
Selime BÜYÜKGÖZE
Browning’in ve Coppola’nın Dracula Uyarlamalarında İmge Aralarını Okumak
Özlem KARADAĞ
Film ve Medya Çalışmalarında Bourdieu'nün Yeni Kullanımları
Selver DİKKOL
Hakan Erkılıç’ın Sunuşu
Hakan ERKILIÇ
Film ve Medya Çalışmalarında Bourdieu’nün Yeni Kullanımları
KELEBEKLER FİLMİNİN “TRAVMA” VE “YAS” BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
ANIMSAMA, UNUTUŞ VE BELLEK: ANDREY TARKOVSKY’NİN NOSTALGHIA’SI ÜZERİNE BİR İNCELEME
AHLAT AĞACI: TAŞRADA DÖNÜŞÜMÜ İZLEMEK
Elif KIRAN, Mehmet Güven AVCI
27.1b 10.8b
Arşiv
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 14 Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1