2022 Cilt: 4 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
ELEKTROAKUSTİK MÜZİKTE KURUMSALLIK: MİAM ÖRNEĞİ
Hüseyin YÜCEBAĞ
Claude Debussy’nin “Première Rhapsodie” İsimli Eserine Klarnet İcracıları Perspektifinden Bir Bakış
Orkun UYAR, Deniz YAVUZ
SERAMİK FORMLARDA FRAKTAL SANAT VE BOŞLUK
Nilüfer Nazende ÖZKANLI
CİNUÇEN TANRIKORUR’UN OLGUNLUK DÖNEMİ BESTECİLİĞİNDE KIYMETLİ ŞAİR MEHMET TURAN YARAR’IN YERİ VE ÖNEMİ
Türkan UYMAZ
AN EXAMPLE OF MAURİCE RAVEL'S UNDERSTANDİNG OF ORCHESTRAL TRANSCRİPTİON: PAVANE POUR UNE INFANTE DÉFUNTE
İlker ÖZÖZTÜRK
İLHAN BARAN’IN SİYAH VE BEYAZ ALBÜMÜNDEKİ BASİT ÖLÇÜ SAYILI ESERLERİNİN İNCELENMESİ
Işıl DAĞLAR
NECİL KAZIM AKSES’İN MÜZİK STİLİ VE SOLO VİYOLA İÇİN YAZDIĞI KAPRİÇYO ESERİNİN FORM ANALİZİ
Şükrü Öner DİNÇ
Anna Magdalena Bach Albümü'ndeki Polonezlerin Ritmik Çözümlemesi
Bilge Su KARACA
9.8b 5.2b
Arşiv
Cilt: 5 Sayı : 1
Cilt: 5 Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 1