59-76
Klarnet, Piyano, Claude Debussy, Première Rhapsodie
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Eurasian Journal of Music and Dance
CLAUDE DEBUSSY’NİN “APPARITION” ADLI CHANSON’UNUN ŞAN VE PİYANO TEKNİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
CLAUDE DEBUSSY’NİN “BİR FAUN’UN ÖĞLEDEN SONRASINA PRELÜD” İSİMLİ ESERİ ÜZERİNE İNCELEME
Eurasian Journal of Music and Dance
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Ali Taha DAMAR, Ajda ŞENOL SAKİN
PROGRAMLI MÜZİK: İZLENİMCİ MÜZİKTE DOĞA BETİMLEMELERİ VE C.DEBUSSY’NİN ‘SU’ TEMALI PİYANO PARÇALARI
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DEBUSSY L’ISLE JOYEUSE FORM ANALİZİ ve YORUM ÖNERİLERİ
Eurasian Journal of Music and Dance
La premiere lıistoire de France en Turc Ottomwı clıroniqııes des padiclıa/ıs de France 1572