2021 Cilt: 3 - Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
SERGEY RAHMANİNOV’UN OP.32 NO.13 RE BEMOL MAJÖR PRELÜDÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ
Başar Can KIVRAK
TÜRK BEŞLERİNİN SEÇİLİ ORKESTRA ESERLERİNDEKİ 1. KEMAN PARTİLERİNİN İNCELENMESİ
Gülce Sevi PAR
TÜRK MÛSİKİ TARİHİNDE MEVLEVİ MUSİKİSİNİN YERİ, ÖNEMİ VE ETKİ ALANLARI HAKKINDA GENEL BİR DEĞERLENDİRME
Mustafa MACİT
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE, TEKNOLOJİNİN MÜZİK PERFORMANSINDAKİ YERİ VE KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRME
Orkun Zafer ÖZGELEN
ANTİK HELEN ENSTRÜMANI AULOS VE ONUN ASKERİ ACIDAN İNCELENMESİ
Samet İKİBEŞ
KLARNET İCRACILARI İÇİN BEDENSEL VE RUHSAL GEVŞEME TEKNİKLERİ VE UYGULAMALARI
Orkun UYAR
FRANCIS POULENC’İN FLÜT VE PİYANO SONATI HAKKINDA BİR İNCELEME
Çisem ÖNVER ZAFER
MÜZİK DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Serkan SARUHAN
FAGOTTA MİKROTONLARI ELDE ETMEYİ SAĞLAYAN MİKROTONAL ES BORUSU ÜZERİNE BİR İNCELEME
Valentyn TROFİMOV, Olga TROFİMOVA, Anton TROFİMOV, Şehrinaz GÜNDÜZ
9.8b 5.3b
Arşiv
Cilt: 5 Sayı : 1
Cilt: 5 Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 1