2022 Cilt: VIII - Sayı: ÖZEL SAYI
İÇİNDEKİLER
Müziğin Evriminde “YENİ”; Kitle Ürünleriyle İlişkimiz Nasıl Değişti?
Fırat KUTLUK, Özge CESUR
SANAL GERÇEKLİK İÇİN NESNE ODAKLI, YORDAMSAL ve ETKİLEŞİM TEMELLİ SES-MÜZİK TASARIMI
Cihan IŞIKHAN, Arda EDEN
Müzikolojik İncelemede Epistemolojik Özgürlük: Olanaklar ve Sınırlar
Gökmen ÖZMENTEŞ, Aykut ÇEREZCİOĞLU
K-POP COVER GRUPLARI; SOSYAL MEDYADA ROLEPLAY SCENE
Ata SAĞIROĞLU
ELEŞTİREL DİNLEMEDE "YENİ"
Alper MAT, Fırat KUTLUK
Çağdaş Müzik Ne Kadar Yeni
Mehmet Can ÖZER
GÜNDELİK YAŞAMDA MÜZİK DİNLEME PRATİKLERİ; PİLOT ÇALIŞMA
Bekir Bora KUMPASOĞLU, Fırat KUTLUK
Orkestra Şefine Gerek Var mı ya da Orkestra Şefine Neden Gerek Var?
İbrahim YAZICI
YENİ DÖNEM STÜDYO KONTROL ODALARININ AKUSTİK PERFORMANSLARI
Suat VERGİLİ, Feridun ÖZİŞ
Bir kültür mirasının restorasyon sonrası akustik özellikleri: Ayos Vukolos
Serhat DURMAZ
12.2b 3.7b
Arşiv
Cilt: IX - Sayı : 17
Cilt: IX Sayı : 18
Cilt: VIII - Sayı : 16
Cilt: VIII - Sayı : 15
Cilt: VIII - Sayı : ÖZEL SAYI
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: VI - Sayı : ÖZEL SAYI
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 6 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 6
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 2 - Sayı : 4
Cilt: 2 - Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 2