Dijital Oyun Ortamında NFT Kullanımı ve Oyna-Kazan Modelinin Yapısal Analizi
Dijital Oyunlar, Çocuk ve Denge
Metaverse Evreninde Yer Alan Bazı Uygulamalar Üzerine Tematik Bir Analiz
Azra Kardelen NAZLI, Miray BEŞBUDAK, Onur Orkan AKŞİT
MOBA Oyun Hikâyelerinin Sinematik Hikâyelere Dönüşümü: Arcane ve Dota: Dragon’s Blood
Abdullah Güray BAŞAKCIOĞLU, Mehmet EROL
Yeni Bir Propaganda Mecrası Olarak Dijital Oyunlar
Türkiye'de Espor Oyunları Oynama Niyetini Etkileyen Motivasyonel Faktörleri Anlamak
Mikail BATU, Celal KOCAÖMER, Onur TOS, Neslihan KOCAÖMER
“Dijital Oyun” ile İlgili Çalışmaların İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz