Deri-Ben’likten Psişik Sarmala: Tiksinti’de Mekan ve Abject İlişkisi
Ken Loach’un İmgelerinde İz Sürmek: Ken Loach Filmlerinde Mücadelenin Arkeolojisi
SİNEMA-SEYİR VE SEYİRCİ-Türkiye'de2000 Sonrası Değişen Seyir Kültürü ve Yeni Seyir Deneyimleri
Feminist Öznenin Toplumsalla Kuruluşunda Sinema-Ötekiyle Karşılaşma
Sinemada Felsefeden "Yararlanma" Yolları Üzerine Bir Tartışma
Sinemada Felsefeden "Yararlanma" Yolları Üzerine Bir Tartışma
Kurtuluş ÖZGEN, Fırat OSMANOĞULLARI
Faces and Surfaces in the Landscape of Pasolini’s ‘Palestina’
L'Amant Double Filminde Öteki Mekân Temsili Olarak Heterotopya