SİNEMA-SEYİR VE SEYİRCİ-Türkiye'de2000 Sonrası Değişen Seyir Kültürü ve Yeni Seyir Deneyimleri
Faces and Surfaces in the Landscape of Pasolini’s ‘Palestina’
Sinemada Felsefeden "Yararlanma" Yolları Üzerine Bir Tartışma
L'Amant Double Filminde Öteki Mekân Temsili Olarak Heterotopya
Sinemada Felsefeden "Yararlanma" Yolları Üzerine Bir Tartışma
Basın Fotoğraflarında Sanatsal Kaygı / Ölümün ve Şiddetin Kutsanması ve Yüceltilmesi
L'Amant Double Filminde Öteki Mekân Temsili Olarak Heterotopya
Ken Loach’un İmgelerinde İz Sürmek: Ken Loach Filmlerinde Mücadelenin Arkeolojisi
Kurtuluş ÖZGEN, Fırat OSMANOĞULLARI