365-387
Mekân, dijital oyunların üretimi, Nowhere Studios, Logic Artists, Scrum
Space, production of digital games, Nowhere Studios, Logic Artists, Scrum
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ
Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gülay KARAKAŞ, Ali Haydar KICIMAN, Ramazan YILMAZ, Fatma Gizem KARAOĞLAN YILMAZ
Gündelik Hayatın Dijitalleşmesi Karşısında Sosyoloji
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Dijital girişimcilik ekosisteminde sürdürülebilirlik
Tarih öncesinden gelen bir zanaat: Kastamonu’da geleneksel Küçüksu Caba üretimi