Pelin KILINÇ ÖZÜÖLMEZ

Yeni İletişim Ortamı Olarak Dijital Oyunlarda Deneyim İçerikli Yeni Bir Reklam Uygulaması: Skillful Finger Örneği

A New Advertisement Application in Digital Games as a New Communication Environment: Skillful Finger Sample

Erciyes İletişim Dergisi

2019-Cilt: 6 - Sayı: 2

1383-1404

Reklam, Yeni Medya, Dijital Oyun, Mobil Oyun

Advertisement, New Media, Digital Game, Mobile Game

2013

Benzer Makaleler

Erken Çocuklukta Dijital Bağımlılıkla Mücadele Projesi Kapsamında Ebeveynlerin Çocuklarının Dijital Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ

GIDA TAKVİYESİ SATIN ALMA SÜRECİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR, DİJİTAL ETKİLEYİCLERİN ÖNEMİ VE TÜKETİCİ SATIN ALMA MODELLERİ

İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi

Hülya ÖZTAN KURU, Figen YILDIRIM

Ebeveynlerin Dijital Reklam Okuryazarlığı Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

Hediye AYDOĞAN, Ahmet AYHAN

Medya İle Din İlişkisini Yeniden Düşünmek

Medya ve Din Araştırmaları Dergisi

Omar MALKAWİ, Çevirmen: Omar MALKAWİ

Covid 19 Sonrası Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Tutumlarının Belirlenmesi

Sportive

Ali ERDOĞAN, Balı YILDIRIM

Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Kadriye Selin BUDAK, Nesrin IŞIKOĞLU

Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Abdullah BALLI

Sinemada veya Netflix'te - Dijital İzleme Ortamları ve Yeni Alışkanlıklar - Bir Sosyal Ortam Olarak Sinema ve Film İzleme Pratiklerindeki Dijital Dönüşüm

SineFilozofi

Ayla TORUN