294-311
dijital oyun, sinema, televizyon, kültür endüstrisi, yaşam döngüsü, activision
Digital game, cinema, television, creative ındustry, life cycle, activision
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ
DİNİ ANLATIMDA SİNEMA DİLİNİN MANİPÜLASYONU: MESİAH DİZİSİ ALGILARI
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Kadriye Selin BUDAK, Nesrin IŞIKOĞLU
TELEVİZYON PROGRAM FORMATLARININ TELİF HUKUKU KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
İbn Haldun Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi
Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DİJİTAL OYUNLARI İZLEMEK: PUBG MOBILE VİDEO YORUMLARINDA MOTİVASYONLAR VE ETKİLENİMLER
DİJİTAL OYUN E-SPOR VE GELENEKSEL SPORLARIN KARŞILAŞTIRILMASI