Tülin SEPETCİ

Korku Filmlerinde “Şeytan”dan 2000’lere Değişmeyen Kadın İmgesi: “Şeytan Çarpması” Filminin Feminist Eleştirisi

The Unchanging Image of Women From The Exorcist to 2000s in Horror Movies: Feminist Criticism of “The Exorcism of Emily Rose”

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

2021-Cilt: 23 - Sayı: 3

1086-1103

Kadın, korku filmleri, Şeytan, feminist film eleştirisi, toplumsal cinsiyet

Woman, horror movies, The Exorcist, feminist film criticism, gender

13740

Benzer Makaleler

İNSAN HAKLARI, TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ VE AVRUPA BİRLİĞİAVRUPA PARLAMENTOSUNDA KADIN TEMSİLİYETİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Duru ŞAHYAR AKDEMİR, Selenay TÜFEKÇİOĞLU, Berkay KARLIDAĞ

TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ BAĞLAMINDA TÜRK KÜLTÜRÜNDE KADIN: KURAMSAL BİR TARTIŞMA

Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Nurgül ERGÜL GÜVENDİ

Türkiye’de dijital feminist platformlarda feminist terim çevirisi uygulamalarına bir bakış

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Göksenin ABDAL, Tuba AYIK AKÇA

AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI KURULUŞLARDA ÇALIŞAN PERSONELİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISININ İNCELENMESİ (UŞAK İLİ ÖRNEĞİ)

Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Ali ERÇAKIR, Canan YÖRÜK

Matematiğin Cinsiyetinin Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerinden Anlamlandırılması

Educational Academic Research

Gülşah ÖZDEMİR BAKİ, Esra KARAKUŞ UMAR

ÇAĞDAŞ FRANSIZ KADIN SİNEMASI (VAR MIDIR?)

sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi

Yelda BAŞARAN USUPBEYLİ

Çevre İçerikli Belgesel Filmlerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Sözcük Dağarcığı Gelişimine Katkısı Yuva Belgeseli Örneği -

Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi

Mohammad Asif ALI, Şükrü BAŞTÜRK

Covid-19 Salgınının Ücretli ve Ücretsiz Kadın Emeği Üzerindeki Etkileri

SOSYAL GÜVENLİK DERGİSİ

Elif Özlem ÖZÇATAL