Benzer Makaleler

Geoffrey Chaucer’ın Canavarları: Canterbury Hikâyeleri’nde Genel Giriş ve Kȃhya’nin Hikâyesi’ndeki Değirmenci Karakterleri

Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi

Nazan YILDIZ

Geoffrey Chaucer’ın Fabliyölarında Yiyecek ve Cinsellik Temsilleri

Trakya Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi

Azime PEKŞEN YAKAR

KIZINI OKUTMAK İSTEYEN KEDERLİ BİR ANNENİN ELEFTHERİOS VENİZELOS’A MEKTUBU

Ankara Anadolu ve Rumeli Araştırmaları Dergisi

Miouzegien PELEVAN MEMET, Çevirmen: Müzeyyen PELEVAN MEMET

Popüler Kültürde Hegemonik Erkeklik Temsilleri ve Otoriter Yönetimin Çekiciliği: Muhteşem Yüzyıl (2011–2014) ve Diriliş: Ertuğrul (2014–2019) Dizilerinin Karşılaştırmalı İncelemesi

Erkeklikler: Kimlik ve Kültür Dergisi

Deniz ZORLU

SAKARYA İLİNDEKİ İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VE ÇEVRESİNİN DİNLEDİĞİ MÜZİK TÜRLERİNİN CİNSİYET DEĞİŞKENİNE GÖRE İNCELENMESİ

Online Journal of Music Sciences

Murat Can DİLBER, Nilgün SAZAK

SAKARYA İLİNDEKİ İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VE ÇEVRESİNİN DİNLEDİĞİ MÜZİK TÜRLERİNİN CİNSİYET DEĞİŞKENİNE GÖRE İNCELENMESİ

Çevrimiçi Müzik Bilimleri Dergisi

Murat Can DİLBER, Nilgün SAZAK

RESİMLİ BİR ÜTOPYA: KELMSCOTT CHAUCER

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi

Oya BAYILTMIŞ ÖĞÜTCÜ

Dizi ve Filmlerde Hemşire İmajının Kültür Endüstrisi ve Popüler Kültür Bağlamında İncelenmesi: Türkiye'den İki Vakanın Analizi

International Journal of Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies

Recep AKKAYA, Sefer DARICI