45-59
Türk Halk Müziği, aşıklık geleneği, ayak kavramı, makam
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
Eurasian Journal of Music and Dance
ANADOLU HALK EZGİLERİNDE KARAR VE PERDE DERECELERİNİN ÖNEMİNDEN HAREKETLE SINIFLANDIRILMASI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
GELENEKSEL TÜRK HALK MÜZİĞİ KURAMI AÇISINDAN AŞIKLIK GELENEĞİNDE KULLANILAN "AYAK" KAVRAMI
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
EDVAR GELENEĞİNDEN GÜNÜMÜZE NİŞÂBÛREK MAKÂMI TAHLİLİ
Eurasian Journal of Music and Dance
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ