509-531
Saf Sinema, Sinematik Yaklaşım, Gilles Deleuze, Hareket ve Zaman İmge, Yol Kenarı
Pure Cinema, Cinematic Approach, Gilles Deleuze, Motion and Time Image, Yol Kenarı
Sinemanın Özüne Bir Yolculuk: “Saf Sinema” Olgusunu Tartışmak ve Bir Örnek Olarak Yol Kenarı Filmi
Yeni Medyanın Postmodern Anlatımı Dijitografi: Reels Videolar
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
‘Nebula’ Filminde Anı-İmge ve Zaman-İmge Olarak ‘Ölü At’
Hareket-İmge ve Zaman-İmge Kavramları Doğrultusunda “21 Gram”a Bir Bakış
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Murtaza’yı Toplumsal Sorunların Belirtisi Olarak Okumak ve İzlemek
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Murtaza’yı Toplumsal Sorunların Belirtisi Olarak Okumak ve İzlemek