Gamze Nevra KÖROĞLU, Arda TAŞPINAR
2234-2256
klasik kemençe, viyolonsel, derya türkan, uğur ışık, klasik türk müziği
GÖRELE KEMENÇE KÜLTÜRÜ VE GÜNÜMÜZ İCRACILARI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Viyolonselde Çift Ses Tekniğinin Öğretimine Başlama Sürecine İlişkin Eğitimci Görüşleri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
ORTA ASYA DEVLETLERİNİN SU SORUNLARI
A. Âsaui atyndaġy Halyk̦aralyk̦ k̦azak̦-tùrìk universitetìnìn̦ habaršysy
Tonyukuk Yazıtı'nda Geçen (Uğur Kalıtdım) İbaresi Üzerine Yeni Bir Anlamlandırma Teklifi
Cemil Bey’in bestenigâr makâmındaki kemençe ve viyolonsel taksimlerinin karşılaştırmalı tahlîli
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Gamze Nevra KÖROĞLU, Sema SEVİNÇ
SEBASTIAN LEE OP.31 ETÜT KİTABI 11.ETÜDÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ