Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
79-100
Makam, Türk Müziği, Osmanlı Müziği
Eurasian Journal of Music and Dance
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
TÜRK MÜZİĞİ VE MÜZİKLE TEDAVİ BESTECİLİĞİ-1
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
EDVAR GELENEĞİNDEN GÜNÜMÜZE NİŞÂBÛREK MAKÂMI TAHLİLİ