Benzer Makaleler

MAHMUT EKREM KARADENİZ’İN TÜRK MUSÎKİSİNİN NAZARİYE VE ESASLARI ADLI KİTABINDA BASİT VE BİRLEŞİK UŞŞAK MAKAMI ÇEŞİTLERİ

Eurasian Journal of Music and Dance

Nihan ESKİTAŞ

İslam Hukuk Metodolojisinde Delil Nazariyesi: Kavramsal Çerçevesi, Temel İlke ve Özellikleri ile Şer’î Delillerin Tasnifi

FSM İlmi Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi

Mehmet EREL

“GİİAS Uluslararası Günümüzde İslamî İlimler Algısı Sempozyumu II: –İslâmî İlimlerde Yeni Usul Arayışları-” 04-05 Kasım 2022, ÇANAKKALE

Hadis Tetkikleri Dergisi

Ayşe Yasemin SAİTOĞULLARI

Makam Nazariyesine Halk Mûsikîsi Üzerinden Bir Bakış: Tam Perdelerle Segâh’ta Karar Eden Makam ve Terkibler

Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi

Hakan AYKURT

Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği

Rast Müzikoloji Dergisi

Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ

TRT TÜRK HALK MÜZİĞİ REPERTUVARINDA BULUNAN SİVAS YÖRESİ OYUN HAVALARININ MAKAMSAL VE RİTMİK ANALİZİ

Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Ferdi KARAÖNÇEL, Ayşe KARAÖNÇEL, Ersan ÇİFTCİ

Geçmişten Günümüze Burdur Mutfak Kültürüne Yönelik Bir Saha Araştırması

Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Engin PULLUK, Anıl ÖRNEK, Süleyman YARAR

ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ

Yegah Müzikoloji Dergisi

Levent ÖZER