347-359
Cemil Bey, Viyolonsel, Taksim, Türk Müziği, Makam
Cemil Bey’in bestenigâr makâmındaki kemençe ve viyolonsel taksimlerinin karşılaştırmalı tahlîli
Viyolonselde Çift Ses Tekniğinin Öğretimine Başlama Sürecine İlişkin Eğitimci Görüşleri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Karadeniz İncelemeleri Dergisi
Eurasian Journal of Music and Dance
KANUN ÖĞRENCİLERİNİN TAKSİM YAPMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Eurasian Journal of Music and Dance
HÂDİYE ÖTÜGEN’İN TIRNAK KEMENÇE TAKSİMLERİ: İCRÂ VE ÜSLÛP ANALİZİ
Eurasian Journal of Music and Dance