Gülçin Yahya KAÇAR, Aziz DESTEGÜL
253-282
Cinuçen Tanrıkorur, Kârçe, Makam, Nüh Felek, Biçim Tahlîli.
CİNUÇEN TANRIKORUR’UN “NİKRİZ KÂRÇE” İSİMLİ ESERİNİN MÜZİKAL UNSURLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Cinuçen Tanrıkorur’un İlâhî Formundaki Bestelerinin Biçim Yönünden Tahlîli
Turkish Academic Research Review
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelerinde Mûsikî Tasvîri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelediği Uşşak Münâcât’ın Makâm ve Geçki Bakımından İncelenmesi
Eurasian Journal of Music and Dance
TÜRK MÛSIKÎSİNDE KÂRÇE FORMU’NUN YAPISAL ÖZELLİKLERİ
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ