Lidia ZHİGUNOVA

Women, Patriarchy, and Tradition in Adil-Girei Keshev’s Scarecrow (1860) and Zarina Kanukova’s The Bridge (2006) [Adil-Girey Keşev'in ‘Korkuluk’ Öyküsünde (1860) ve Zarina Kanukova'nın ‘Köprü’ (2006) Oyununda Kadın, Ataerkillik ve Gelenek]

Women, Patriarchy, and Tradition in Adil-Girei Keshev’s Scarecrow (1860) and Zarina Kanukova’s The Bridge (2006) [Adil-Girey Keşev'in ‘Korkuluk’ Öyküsünde (1860) ve Zarina Kanukova'nın ‘Köprü’ (2006) Oyununda Kadın, Ataerkillik ve Gelenek]

Kafkasya Çalışmaları

2021-Cilt: 6 - Sayı: 12

233-258

Çerkes edebiyatı, yerli yazarlar, kolonyal temsil, dekolonizasyon, kadın ve delilik

Circassian literature, indigenous writers, colonial representation, North Caucasus, post-Soviet literature, decolonization, women and insanity, female body

8635