2020 Cilt: 23 - Sayı: 23
İÇİNDEKİLER
GERÇEKLE KURGU ARASINDA: İBİÇ'İN RÜYASI'NDA KOMİK-İ ŞEHİR NAŞİT'İN AYAK İZLERİ
İbrahim ÖZEN
ÂLİ BEY’İN SEYYARELER ANLATISI ÜZERİNE: TANRIÇALAR MUTLULUK SATARSA İNSAN NE YAPMAZ?
Emine TUĞCU
ROMANTİK BİR TEKNİK OLARAK ÖTEKİ-BEN’İN İNŞASI
Deniz DEPE
ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK ROMANINDA ATATÜRK ALGISI
Eşqhane BABAYEVA
ALIMLAMA KURAMI VE AHMET HAŞİM’İN “YARI YOL” ŞİİRİ THE RECEPTION THEORY AND AHMET HAŞİM’S “YARI YOL” POEM
Gökhan TUNÇ
BİLGİ VE HAZZIN TEHLİKELİ BİRLİKTELİĞİ: “EFENDİLİK, ŞARKİYATÇILIK, KÖLELİK”
İbrahim BİRİCİK
KIRILAN IŞIK OLSUN Sezai Karakoç Şiirinde Işık / Gölge Halleri & Etkilenmeler…
Betül İNCE
YENİ TÜRK EDEBİYATINDA BİR KURMACA ÖGESİ OLARAK TİYATRO VE DİĞER SAHNE SANATLARI
Şener Şükrü YİĞİTLER
ANLATININ SÖYLEMİ IŞIĞINDA BİR “YEDİ KOCALI HÜRMÜZ” KARŞILAŞTIRMASI
Kayhan ŞAHAN, Firdevs DİZDAR
KATHERINE MANSFIELD’IN ÇOCUKSU AMA ÇOK DOĞAL BİR ŞEY VE MUSTAFA KUTLU’NUN 5402 ADLI HİKÂYALERİNDE PASTORAL KAÇIŞIN İMKÂNSIZLIĞI
Şeyma KARACA KÜÇÜK
HASAN ALİ TOPTAŞ’IN BENİ KÖR KUYULARDA ROMANINDA BİREYİN ÜÇ HALİ
Ulaş BİNGÖL
DOSTLAR TİYATROSU’NUN YENİDEN ÜRETİMİ ABDÜLCANBAZ’DA YABANCILAŞTIRMA
Emine Candan İRİ
ARABA SEVDASI ROMANINDA “YIKIM”IN ANATOMİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Zeliha ÖZTÜRK
SERGÜZEŞT ROMANINDA ESTETİK UNSURLAR
Yaşar ŞİMŞEK
ARTHUR RIMBAUD’UN “SESLİLER” ŞİİRİNDE DUYULAR VE YARATICI BİLİNÇ
Medine SİVRİ, Fulya ÇELİK ÖZKAN
21.7b 8.1b
Arşiv
Sayı : 29
Cilt: 15 Sayı : 30
Sayı : 27
Cilt: 14 Sayı : 28
Cilt: 13 - Sayı : 25
Cilt: 13 - Sayı : 26
Sayı : 26
Sayı : 25
Cilt: 24 - Sayı : 24
Cilt: 23 - Sayı : 23
Sayı : 23
Cilt: 21 - Sayı : 21
Cilt: 22 - Sayı : 22
Sayı : 22
Sayı : 21
Cilt: 20 - Sayı : 20
Cilt: 19 - Sayı : 19
Sayı : 20
Sayı : 19
Sayı : 18
Sayı : 17
Sayı : 5
Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1