2016 Sayı: 30
İÇİNDEKİLER
Sembolik Fotoğrafta Metaforik Bağlamın Değişimi ve Nazif Topçuoğlu Örneği
Ercan EROL
YERELDEN EVRENSELE SANATTA DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM UYGULAMASI
Orhan TAŞKESEN
Eşyanın Politikası: Sandalyenin Sanat Nesnesi Olarak Kullanımı
Ayfer KARABIYIK
İSPANYOL OYUN YAZARI FEDERİCO GARCİA LORCA’NIN KIRSAL TRAGEDYALARINDA “GÖLGE KADINLAR”
Tamer TEMEL
SANAT METAFOR VE DÖNÜŞÜM
Yunus Berkli- GÜLTEN GÜLTEPE
YAPISALCI YÖNTEM AÇISINDAN “KADINLAR DA SAVAŞI YİTİRDİ” OYUN METNİNİN GÖRSEL DÜZENLEMESİ
Duygu ÇEBER
BİR HIRİSTİYAN TUTSAK GÖZÜYLE MÜSLÜMAN KADINLAR
Emine Ceren KARACA
KÖY SEYİRLİK OYUNLARI’NIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Cem İÇYAR
GÜLABİ BEY CAMİİ IŞIĞINDA KEMAH CAMİLERİNE GENEL BİR BAKIŞ
Muhammet Lütfü KINDIĞILI
BAKÜ BELEDİYE BİNASINDAKİ ARMALARIN İKONOGRAFİSİ
Ali AKTEMUR
134.3b 60.3b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23