2020 Sayı: 35
İÇİNDEKİLER
ALBERTO GIACOMETTI ve FRANCIS BACON’IN FİGÜR YORUMLARINDAKİ BAKIŞLARIN BAŞKALAŞIMI
Şemsi ALTAŞ, Cebrail ÖTGÜN
EMPRESYONİZM, KÜBİZM, SÜRREALİZM VE EKSPRESYONİZMDE TARZ OLARAK SOYUTLAMA
Yüksel GÖĞEBAKAN, Esranur KILINÇ
"EŞYA KÜTÜPHANESİ" ve "BEBE DÖNÜŞÜM": TÜRKİYE'DE KÜLTÜRE DAYALI PAYLAŞIM SERVİS SİSTEMLERİ ÖRNEKLERİ
Can UÇKAN YÜKSEL, Çiğdem KAYA
Konut Tasarımında Formsuzluk
Ayşe Gülçin URAL
TOPLUMSAL DEĞİŞİMİN GÖRSEL ESTETİK BELGESİ OLARAK SOKAK FOTOĞRAFÇILIĞI
Suzan ORHAN
ESTETİĞİN İDEOLOJİSİ VE SOSYOLOJİSİ
Nusret POLAT
CÉSAR FRANCK LA MAJÖR KEMAN SONATININ FLÜT DÜZENLEMESİ İÇİN ÇALIŞMA KILAVUZU
Gökçe SARVAN
ANOMİ OLGUSU ÜZERİNDEN ARAP BAHARI HAREKETLERİNİN KAHİRE’DEKİ SOKAK SANATINA ETKİLERİ
Aysun AYDIN
SOYUTLAMA VE ÖZDEŞLEYİM BAĞLAMINDA LOISE BOURGEOIS’NIN ÇALIŞMALARI
Firdevs SAĞLAM
DOĞAL BOYAMACILIK KAPSAMINDA ALTIN OTU (HELICHRYSUM ARENARIUM) İLE YÜNLÜ KUMAŞLARIN BOYANMASI
Fazlıhan YILMAZ
FOTOĞRAF SANATINDA SOYUTLAMALAR: KAVRAMSAL TAVIR PERSPEKTİFİNDE SOYUT ANLAMIN GÖSTERGEBİLİMİ
İmran UZUN
Çokluk İçinde Birlik: Zehra Çobanlı'nın "Laleleri"
Lamia KENAN
BİR BAŞYAPITIN YENİDEN KEŞFİ: GENT ALTAR PANOSU RESTORASYON PROJESİ
Halil Cenk BEYHAN
15. YÜZYIL OSMANLI DÖNEMİ MİNYATÜR SANATI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Secil SEVER
ZENG FANZHI’NİN RESİMLERİNDE BİR ELEŞTİRİ OLARAK MASKELER
Evrim ÖZESKİCİ
TARTIŞMALI BİR YAPI OLARAK BOLAYIR MERKEZ TABYASI
Osman ÜLKÜ
KİLİS İLİ YEMENİ SANATI
Semra KILIÇ KARATAY
SANAT VE TERAPİ’DE ANTİK KENT OLGUSU: HADRIANOUPOLIS ANTİK KENTİ’NDE ALTERNATİF ZENTANGLE VE POURING ATÖLYE ÇALIŞMALARI
Eda ÖZ ÇELİKBAŞ
Âdem ile Havva’nın Yaratılışı ve Cennetten Çıkarılış Öyküsünün Minyatür Sanatına Yansımaları
Elif BAYRAK KAYA
134.3b 60.2b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23