2002 Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
Oscar Wilde ve E. Gordon Craig: Tiyatro Sanatı Üstüne
Dikmen GÜRÜN
Ahmet Muhip Dıranas'ın Sahnesine Günümüzden Bir Bakış
Yavuz PEKMAN
MEMET BAYDUR'UN İKİ OYUNUNDAKİ KURGUSAL KİŞİLER
Duygu TOMRU
TROİLOS İLE KRESSİDA: KRESSİDA NASIL KÖTÜ YOLA DÜŞER? WILLIAM SHAKESPEARE'İN SAHNEDE CİNSEL KİMLİK SORGULAMASI
Murat SEÇKİN
GENCO ERKAL: TİYATRODA NAZIM HİKMET ŞİİRLERİ (Konferans / 15 Mart 2002)
Genco Erkal
TİYATROLU ŞAİR LORCA
Kerem Karaboğa
ANLATIDAN TİYATROYA GEÇİŞ SORUNSALI
Esin Gören
Bugünün Açısından “Ferhat ile Şirin”
Zehra İPŞİROĞLU
MEMET BAYDUR'LA BULUŞMA: AYDIN SORUMLULUĞU, OYUN YAZARLIĞI VE TÜRK TİYATROSU (Konferans / 27 Şubat 2001)
Memet Baydur
KÜLTÜRLERARASI ETKİLEŞİM VE EUGENİO BARBA TİYATROSU
Hasibe Kalkan Kocabay
DON CRİSTOBİTA İLE DONA ROSİTA'NIN ACIKLI GÜLDÜRÜSÜ - DRAMATURJİ VE REJİ NOTLARI
Kerem Karaboğa, Oğuz Arıcı
"Uzam Tanrının Bir Sıfatıdır"
Özlem HEMİŞ ÖZTÜRK
21.1b 8.6b
Arşiv
Sayı : 36
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Cilt: 0 - Sayı : 33
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 31
Sayı : 29
Sayı : 28
Sayı : 27
Sayı : 26
Sayı : 24
Sayı : 25
Sayı : 23
Sayı : 22
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 4
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 17
Sayı : 2
Sayı : 1