2014 Cilt: 2 Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
PİYANO EĞİTİMİNDE ÖĞRENME SÜRECİ VE ÖĞRENME STRATEJİLERİ KULLANMANIN YERİ VE ÖNEMİ
Şehnaz ERTEM
GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ DERSİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA ÖRNEK BİR DERS SUNUMU
Vesile Kaptan AYKAÇ
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EĞİTME-ÖĞRETME ÖZ-YETERLİKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Tuba YOKUŞ
MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALLARI BAŞLANGIÇ FLÜT EĞİTİMDE KULLANILAN ETÜT VE ESERLERİN İNCELENMESİ
Zeynep Deniz UYAN
Çalgıya Yönelik Benlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Gülbahar KARABULUT
J. BRAHMS’IN “OP. 108 No:3 RE MİNÖR KEMAN-PİYANO SONATI”, “ALLEGRO” BÖLÜMÜ’NÜN “MÜZİKAL İFADE BAĞLARI” YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
Şeydagül KAPÇAK
KONUM GEÇİŞLERİNE YÖNELİK OTAKAR SEVCİK OP. 8 ALIŞTIRMALARINA İLİŞKİN UZMAN GÖRÜŞLERİ
Gamze Elif TANINMIŞ
GÜNCEL SANATTA ANİMASYON UYGULAMALARI VE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİNDE ANİMASYON EĞİTİMİNİN GEREKLİLİĞİ
Sevgi Can SARGIN
3.1b 3.3b
Arşiv
Cilt: 2 Sayı : 2
Cilt: 2 Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 2
Cilt: 1 Sayı : 1