2017 Cilt: 12 Sayı: 4
İÇİNDEKİLER
GELİŞKİN BİR FORM ÖRNEĞİ OLARAK BEETHOVEN’IN EROICA SENFONİSİ’NİN MARCIA FUNEBRE BÖLÜMÜ
Gökçe Altay
KORO EĞİTİMİNDE TAKIM ÇALIŞMASINA DAYALI ÖĞRENMENİN ÖNEMİ
Sema SEVİNÇ
KEMAN ESERLERİNİN EĞİTİM FAKÜLTELERİ MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI PROGRAMLARI’NDAKİ KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ
Önder MUSTUL
KLASİK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNE YÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Gamze Nevra KÖROĞLU, Sema SEVİNÇ
KEMAN EĞİTİMİNDE DEĞERLER
Öznur ÇAYDERE
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK TERCİHLERİNİN VE BU TERCİHLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Ceren KAMALI, Ebru TEMİZ
BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSLERİNDE KULLANILAN REPERTUVARIN İNCELENMESİ
Ebru TEMİZ, Hülya KUDRET
FARKLI ORANLARDA MORDAN UYGULAMASININ FARKLI HAMMADDEDEN YAPILMIŞ TEKSTİL YÜZEYLERİNDE EBRU UYGULAMALARINA ETKİSİ
Elif GÜNAY, Sema ÖZKAN TAĞI
17.9b 20.2b
Arşiv
Cilt: 16 Sayı : 2
Cilt: 16 Sayı : 1
Cilt: 15 Sayı : 4
Cilt: 15 Sayı : 3
Cilt: 15 Sayı : 2
Cilt: 15 Sayı : 1
Cilt: 14 Sayı : 4
Cilt: 14 Sayı : 3
Cilt: 14 Sayı : 2
Cilt: 14 Sayı : 1
Cilt: 13 Sayı : 4
Cilt: 13 Sayı : 3
Cilt: 13 Sayı : 1
Cilt: 12 Sayı : 4
Cilt: 12 Sayı : 3
Cilt: 12 Sayı : 2
Cilt: 12 Sayı : 1
Cilt: 11 Sayı : 4
Cilt: 11 Sayı : 3
Cilt: 11 Sayı : 2
Cilt: 11 Sayı : 1
Cilt: 10 Sayı : 4
Cilt: 10 Sayı : 2
Cilt: 10 Sayı : 1
Cilt: 9 Sayı : 4
Cilt: 9 Sayı : 3
Cilt: 9 Sayı : 2
Cilt: 9 Sayı : 1
Cilt: 8 Sayı : 4
Cilt: 8 Sayı : 3
Cilt: 8 Sayı : 2
Cilt: 8 Sayı : 1
Cilt: 7 Sayı : 4
Cilt: 7 Sayı : 3
Cilt: 7 Sayı : 2
Cilt: 7 Sayı : 1