2018 Sayı: 9
İÇİNDEKİLER
BİR KAMUSAL ALANA ÇIKMA PRATİĞİ, SİNEMA DENEYİMİ VE HİKÂYELEME ARACI OLARAK SESLİ BETİMLEME YÖNTEMİ
Sedat Kökat
MEDYA ÇALIŞMALARI İÇİN KURAMSAL VE YÖNTEMSEL ÇERÇEVE GİRİŞİMİ
Vahdet Mesut AYAN
ÖLÜMÜN PORNOGRAFİSİ VE FOTOĞRAF SANATI BAĞLAMINDA MEDYADAKİ YANSIMALARI
Mehmet Fatih YELMEN
SİNEMASAL HODOLOJİK MEKÂNLAR – BİR ZAMANLAR ANADOLU’DA FİLMİNİN HODOLOJİK MEKÂN BAĞLAMINDA ÇÖZÜMLENMESİ
Aydın ÇAM
KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE SOSYAL MEDYA AKTİVİZMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: KADIN CİNAYETLERİNİ DURDURACAĞIZ PLATFORMU ÖRNEĞİ
Selfiye ÖZKAN
TÜRKİYE’DE BELGESEL FİLM FESTİVALLERİNDE FİLM SEÇİMLERİNİ BELİRLEYEN ETKENLER
Nagihan ÇAKAR BİKİÇ
KOMÜNİZM İDEOLOJİSİNDE KÜLT LİDER OLGUSU: "BERLİN'İN DÜŞÜŞÜ" PROPAGANDA FİLMİ'NİN ALIMLAMA ANALİZİ
Caner ÇAKI
TRANSMEDYA, KOLEKTİF ANLATI VE KENT: POKÉMON GO ÖRNEĞİ
Cemile TOKGÖZ, Burak POLAT
15.1b 7.6b
Arşiv
Sayı : 17
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Sayı : 4