Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi
114-129
Transmedya, kolektif anlatı, konum tabanlı mobil oyunlar, Pokémon Go
Transmedia, collective narrative, location based mobile games, Pokémon Go;
Zararlı Yazılım Yayma Aracı Olarak Mobil Uygulamaların Kullanılması: Pokemon Go Örneği
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet YALÇINKAYA, Besim ALTINOK, Mehmet GÜRDAL, Meryem AKDOĞAN, Ecir KÜÇÜKSİLLE
Kısa Mesafe Kablosuz İletişim ve Açık Anahtarlı Kriptografi ile Doğrulanmış Konum Bildirimi
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi
Açık ve Yeşil Alanların Kullanımını Teşvik Eden Mobil Uygulamalar: Pokemon Go Örneği
İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi
Pokemon Go Oyunu Bağımlılığını Destekleyen Bileşenlerin Kalitatif İncelenmesi
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Ramazan ERTEL, Onur KARAKAŞ, Yusuf Bahadır DOĞRU
Dijital Oyun İçerikli Tezlerin Bibliyometrik Analizi
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hicran Hanım HALAÇ, Veli ÖĞÜLMÜŞ
Kablosuz Ağlarda Çok Katmanlı Güvenlik ve Performansa Etkisi
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
Hacı Bayram KARAKURT, CEMAL KOÇAK, İBRAHİM ALPER DOĞRU
TUTUNAMAYANLAR VE TEHLİKELİ OYUNLAR ÜZERİNDEN OĞUZ ATAY ROMANLARINDAKİ POST-MODERN PERSPEKTİFLER