2021 Sayı: 15
İÇİNDEKİLER
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİN AKTİVİST KİMLİK VE AKTİVİZME BAĞLILIK DÜZEYİNE ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA
Sezen GARİP
ÖYKÜLEYİCİ REKLAMLARDA DEĞER YARATIMI VE VAAT EDİLEN TÜKETİCİ DEĞERLENDİRME ŞEMASI: BİSCOLATA MOOD REKLAM İNCELEMESİ
Esra Pelin GÜREGEN
MARKA KİŞİLİĞİ GELİŞTİRMEK: TÜRKİYE’DE LÜKS (GÖSTERİŞ) TÜKETİMİ VE LÜKS ÜRÜNLERDE KULLANILAN ARKETİPLERİN İNCELENMESİ
Hacer Hande ERGİN ÇAĞATAY
NE YEMELİ? NASIL YEMELİ? NEREDE YEMELİ?: YEŞİLÇAM FİLMLERİNDE SOFRA ADABI
Arus YUMUL
SÜPERPANOPTİK İKTİDAR: WHATSAPP TÜRKİYE GİZLİLİK İLKESİ UYGULAMASI ÖRNEĞİ ÖZELİNDE BİR İNCELEME
Ahmet Can AKGÜN, Dilek PALTUN, Mustafa ABANOZ
OMNİPTİKON SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADA TOPLUMSAL CİNSİYET: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
Evin DOĞAN
DİJİTAL EŞİTSİZLİKLERİ YAKINDAN İNCELEMEK: DİJİTAL UÇURUM BUZDAĞININ GÖRÜNEN YÜZÜ MÜDÜR?
Hasan Hüseyin KAYIŞ
FOTOĞRAF, SÜRREALİZM VE PSİKANALİZ İLİŞKİSİ ÇERÇEVESİNDE PORTRE FOTOĞRAFÇILIĞI: PHILIPPE HALSMAN VE DALI ATOMICUS
Aslı ERCİYEŞ TOSUN
SALGINLA YAYILAN NEFRET: TWİTTER’DA 65 YAŞ ÜSTÜ BİREYLERE YÖNELİK NEFRET SÖYLEMİ
Fatma Esra ÖZTÜRK
KORKU KÜLTÜRÜ-RİSK ALMAMANIN RİSKLERİ
Rufen ORAL
15.1b 7.6b
Arşiv
Sayı : 17
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Sayı : 4