ÖĞRETİMSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ TEMEL ARİTMETİK İŞLEM BECERİLERİNİN GELİŞMESİNE ETKİSİ

___

  • Bacon, S., Faust, R., Guerena, M. ve McDowell, D. Motivational issues. Retrieved June 13, 2004 from http://www.grossmont.kl 2.ca.us/mcdowell/670/immigration.
  • Chu. K. C. (2004). Gender reactions to games for learning among Şfth and eighth graders. Michigan State University. 1L, yayınlanmamış yüksek lisans tezi.
  • Clemens, R. (2002). Video games — the necessity of incorporating video games as part of constructivist learning by Obe Hostetter. Retrieved June 12, 2004 from http://www. game ressearch.com/art_games_contructivist.asp.
  • _Çağıltay, K.. Hotamaroğlu, A. ve Durdu, P. O. (2004). Türkiye’deki öğrencilerin bilgisayar oyunu oynama alışkanlıkları ve oyun tercihleri: ODTÜ ve Gazi Üniversitesi öğrencileri arasında bir karşılaştırma. Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim 2004. 97-101 .
  • Erdoğan 1. ve Alemdar, K. (2002). Öteki Kuram: Kitle iletişimine yaklaşımların tarihsel ve eleştirel bir değerlendirilmesi. Ankara: Pozitif Matbaacılık.
  • Facer, K. (2004). Computer games and learning. NESTA Futurelab — reasearch (discussion papers), Retreived June 13, 2004 from www.nestafuturelab.org/discuss/O2discussO1 .htm.
  • Garris. R.. Ahlers, R. ve Driskell. J.E. (2002). Games. motivations, and learning: A research and practice ınodel. Simulation & Gaming. 33(4). 441 —467.
  • Griffin. E. (2000) A first look at communication theory. Boston: McGraw-Hill.
  • Grow. G. (199 6). A cognitive model of learning. Retreived October 29, 2004 from http://www.longleaf.net/ggrow/StrategicReader/StratModel.html.
  • Hazar. M. (1996). Beden eğitimi ve sporda oyunla eğitim. Ankara: Tutibay Yayınları.
  • Jean, J. D., Upitis, R., Koch, C. and Young, J. (1999). The story of phoenix quest: how girls respond to a prototype language and mathematics computer game [Electronic version]. Gender and Education. l 1, 207-223.
  • Joanneum, EH. (2002). Game based learning in universities and lifelong learning. Deliveriable 1.2: Conceptual design. Retreived June 5. 2004 from www.unigame.net/html/case_studies/D2.pdf.
  • Malone, T. W. (1980). What makes things fun to learn? A study of intrinsically motivating computer games. California: Palo Alto Research Center.
  • Prensky. M. (2001 ). Fun, play and games: What makes games engaging [Electronic version]. Digital game-based learning.
  • Prensky, M. (2002). What kids learn that’s positive from playing video games. Retreived June 10, 2004 from http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20%20What%20Kids%20Learn%20Thats%20POSITIVE%20From%20 Playing%20Video%20Games.pdf.
  • Roberson, M. S. (2004). Video games as an educational tools. Retreived June 13. 2004 from http://www- 2.cs.cmu.edu/~smrobert/tucson/~WRL0004.tmp.
  • Severin, W. J. ve Tankard, J. W. (1992). Communication theories: Origins, methods, and uses in the mass media. London: Longman Group Ltd.
  • Purdue University, 2004: Purdue Universty (2004). Curiosity and motivating. Retreived October 31, 2004 from http://education.calumet.purdue.edu/Vockell/EdPsyBook/EdpsyS/Edpsy5_curiosity.htm.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi-Cover
  • Başlangıç: 1986
  • Yayıncı: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı
Sayıdaki Diğer Makaleler

ASYA ÜLKELERİNDE ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE ALMANCA ÖĞRENENLERİN ÜLKE BİLGİSİNE YÖNELİK İLGİ ALANLARINI GÖSTEREN ARAŞTIRMA SONUÇLARI

Şerife ÜNVER

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİN ÖĞRENME-ÖĞRETME ORTAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİN FARKLI YÖNTEMLER KULLANILARAK TESPİT EDİLMESİ

S Asli Özgün KOCA, Melek YAMAN, Ahmet İlhan ŞEN, Ahmet İlhan ŞEN

AKADEMİK BENLİK KAVRAMI ÖLÇEĞİNİN ORTAÖĞRETİM KURUMLARI ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SINAVINI YORDAMA GEÇERLİĞİ

Özlem Doğan BAŞOKÇU, Nuri DOĞAN

YABANCI/İKİNCİ DİL ÖĞRENİMİ VE ÖĞRETİMİNDE BİLİŞÖTESİ

Hüseyin ÖZ, Hüseyin ÖZ

KAVRAMSAL DEĞİŞİM METODU KULLANARAK ASİT-BAZ KONUSUNUN ANLAŞILMASI

İpek Püren ÇETİNGÜL, Püren İpek ÇETİNGÜL, Ömer GEBAN

FEN VE MATEMATİK DERSLERİNDE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN YARATICI DRAMININ KULLANIMI

Pinar ÖZDEMİR, Oylum Akkuş ÇIKLA

BİYOLOJİ VE BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİNE KARŞI TUTUMLARINA GÖRE BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TİPLERİNİN BELİRLENMESİ

Serap IŞIK, Melek YAMAN, Haluk SORAN

SOLUNUM ZİNCİRİ KONUSUNDA SİMÜLASYONLA DESTEKLENMİŞ BİR BİLGİSAYAR PROGRAMININ ÖĞRENME VE İLGİYE ETKİSİ

Melek YAMAN

ÖĞRETİMSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ TEMEL ARİTMETİK İŞLEM BECERİLERİNİN GELİŞMESİNE ETKİSİ

Ayşe KULA, Mukaddes ERDEM, Mukaddes ERDEM

BİLGİSAYAR ÖĞRETMENLERİ İÇİN "BİLGİSAYAR ÖĞRETMENLİĞİ ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ" GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Buket AKKOYUNLU, Feza ORHAN, Aysun UMAY, Aysun UMAY