ÜÇ BOYUTLU MODELLEME BİLGİSİNİN 1 UNITY PROGRAMI ÖĞRENİMİNE KATKISI
Bu araştırmada bilgisayar destekli üç boyutlu modelleme işleminde kullanılan 3DS Max programını öğrenirken edinilen yetilerin, (sanal ortamda 3D mekan algısı, koordinat algısını ve üç boyutlu ortamda yönlendirme ve yönelebilme yetisinin gelişmesinin) öğrencinin Unity 3D programına adaptasyonu ve öğrenim sürecindeki avantajları anlatılmıştır. Araştırmada elde edilen veriler, genel tarama modeli çerçevesinde literatür taraması ve araştırmayı gerçekleştiren yazarın öğrencileri ile beraber geçirdiği çoklu ortam tasarımı dersinin vizeden nale kadar olan süre içerisinde elde edilen verilerine dayanarak durum değerlendirmesi şeklinde oluşturulmuştur. Araştırmanın sonucunda üç boyutlu modellemede kullanılan 3DS Max programının hazır bilinirliğinin Unity 3D programını öğrenmeye ve kullanmaya olan etkileri gösterilmiştir
___
- Creswell, J. W. (2003). Research design: Qualitative,
quantitative, and mixed methods approaches (2nd
ed.). Thousand Oaks, CA: Sage