96-130
Bergson, Deleuze, hareket-imge, zaman-imge, kristal-imge, sinema
Bergson, Deleuze, motion-image, time-image, crystal-image, cinema
‘Nebula’ Filminde Anı-İmge ve Zaman-İmge Olarak ‘Ölü At’
An Exceptional Adam and Eve Story Through Gilles Deleuze’s Concept of Crystal-Image: The Fountain
Filiz ERDOĞAN TUĞRAN, Aytaç Hakan TUĞRAN
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Vilém Flusser'in Soyutlama Modeli ve Sinematografik İmge
Hareket İmge ve Zaman İmge Kavramları Çerçevesinde Torino Atı’nın Ayak İzleri
Kübra YÜZÜNCÜYIL, Berkay BULUŞ
Sinemanın Özüne Bir Yolculuk: “Saf Sinema” Olgusunu Tartışmak ve Bir Örnek Olarak Yol Kenarı Filmi
Yeni Medyanın Postmodern Anlatımı Dijitografi: Reels Videolar
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Şairane Gerçekçi İzlere Deleuzeyen Bir Sorgulama: Kız Kardeşler