Eser Yeşim ÇALIK

Çevrim İçi Dijital Oyunlarda Mit ve Metinler Arasılık: “Smite” Örneği

Myth and Intertextuality in Online Games: Example of “Smite”

TRT Akademi

2022-Cilt: 7 - Sayı: 16

916-936

Çevrimiçi Oyun, Dijital Oyun, Metinlerarasılık, Mit, Dijital Oyun Okuryazarlığı

Online Game, Digital Game, Intertextuality, Myth, Digital Game Literacy

6130

Benzer Makaleler

Erken Çocuklukta Dijital Bağımlılıkla Mücadele Projesi Kapsamında Ebeveynlerin Çocuklarının Dijital Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ

Çok teşekkürler! gizem çözüldü: IMDb kullanıcılarının çevrimiçi şükran ifadeleri

Dil Dergisi

Zeynep KÖYLÜ

Ebeveynlerin Dijital Reklam Okuryazarlığı Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

Hediye AYDOĞAN, Ahmet AYHAN

Covid 19 Sonrası Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Tutumlarının Belirlenmesi

Sportive

Ali ERDOĞAN, Balı YILDIRIM

Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Kadriye Selin BUDAK, Nesrin IŞIKOĞLU

Kardeşimin ya da Babamın Gölgesinde? Babayla Kurgusal Düzlemde İçsel Yüzleşme. Uwe Timm’in Otobiyografik Anlatısının Baba Edebiyatı Bağlamında Bir Analizi

Korpusgermanistik

Elif AKTÜRK

Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Abdullah BALLI

GIDA TAKVİYESİ SATIN ALMA SÜRECİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR, DİJİTAL ETKİLEYİCLERİN ÖNEMİ VE TÜKETİCİ SATIN ALMA MODELLERİ

İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi

Hülya ÖZTAN KURU, Figen YILDIRIM