Hanife Neris YÜKSEL, Sezer CİHANER KESER
468-487
Gamification, Advergame, Illustration, Game Design, New Media., Gamification, Advergame, Illustration, Game Design, New Media.
Kurgusal Olmayandan Kurgusala: X-Men Red’de Ütopik Dünyaları Tasarlamak
Atakan KARATAŞ, Zeynep TUNA ULTAV
Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Edebiyatı Tarihi Çalışmalarında Hiyerarşik (Piramidal) Mekân Sorunu
FSM İlmi Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
Taktiksel Kentleşme ve Kentsel Açık Alan Arakesitinde Müşterek Mekân: Kartal Meydan Parkı Örneği
Büşra ERTAŞ, Gamze SARI, Asena Kübra İMREN, Selen ÖZTÜRK, Begüm CEBECİ, İhsan TUTUK
Peyami Safa’nın Romanlarında Doğu-Batı Karşıtlığı Bağlamında Mekânsal Ayrışma ve Kadın Şahsiyetler
Sakarya Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi
KUTSAL MEKÂN KUYULARINA YÖNELİK ANLATI, İNANIŞ VE RİTÜELLER
OĞUZ KAĞAN DESTANI’NDA İSKÂN: YAYLAK VE KIŞLAKLAR