2022 Cilt: 15 - Sayı: 29
İÇİNDEKİLER
İTALYAN RESMİNDEN BİR KİRKE PORTRESİ: BÜYÜCÜ, CADI VE MELANKOLİK
Serap YÜZGÜLLER
TAPU VE KADASTRO ARŞİVİNDEKİ XVI. YÜZYILA AİT İKİ VAKFİYENİN TEZYİNATI
Emine TEKİŞ, Pınar TOKTAŞ, Sevda EMLAK
21. YÜZYIL BECERİLERİ AÇISINDAN MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Yıldız MUTLU YILDIZ
ANITLARDA ARKİTEKTONİK İFADENİN ANLAM TEMSİLİ
Sevda Duygu KOLBAY, Pınar ERKAN BURSA
1960 SONRASI KADIN SANATÇILARIN BASKIRESİMLERİNDE BEDEN İMGESİ
Gökçe Aysun KILIÇ
BLOKZİNCİR VE KRİPTO SANATIN (NFT) İÇMİMARİ TASARIMA ETKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Özlem KURT ÇAVUŞ
BOTEH MOTİFİNİN KÖKENİNE KISA BİR BAKIŞ VE ANADOLU TÜRK HALI SANATINDA BOTEH TASVİRLERİ
Çiğdem KARAÇAY
DENİZLİ-ÇAL ALFAKLAR’DAKİ SON KEPENEK USTASI: HÜSEYİN ÖKSÜZ VE ÇALIŞMALARI
Ayşegül KOYUNCU OKCA
BURDUR YÖRESİ ÖLÜMLÜK-DİRİMLİK DOKUMALARININ TASARIM İLKELERİ İLE YORUMLANMASI
Nevin GÜVEN
NFT, KRİPTO SANATI VE TÜRKİYE’DEKİ YANSIMALARI
Semih ODUNCU
RİCHARD PRİNCE’IN YENİ PORTRELER SERİSİ VE NFT ARACILIĞI İLE EMİLY RATAJKOWSKİ’NİN “KENDİNİ GERİ SATIN ALMA” GİRİŞİMİ
Uğur GÜNAY YAVUZ, Ahmet Sait YILDIZ, Mehmet Uluç CEYLANİ
FLÜT EĞİTİMİNDE ISINMA EGZERSİZLERİNİN ÖNEMİ
M. Ayça ÖNAL
SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM MATERYALLERİNDE İLLÜSTRATİF YAKLAŞIMLAR VE BİR ÖNERİ
Emel YURTKULU, Gözde YAVLAK
ANKARA OYUN HAVALARININ KISA TARİHİ
Ömer Can SATIR
BAŞLANGIÇ SEVİYESİ TROMPET EĞİTİMİ METOTLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Hamza ÜSTÜN
SAYISAL TİPOGRAFİDE OPENTYPE DEĞİŞKEN FONTUN İŞLEVİ VE KATKISI NEDİR?
Anıl SARIKAVAK
BİYOSANAT: DİSİPLİNLERARASI BAĞLAMDA ÇAĞDAŞ SERAMİK SANATINA YANSIMALARI
Figen IŞIKTAN
YAN METİN OLARAK FİLM GRAFİKLERİ VE “LE PETIT NICOLAS’ FİLMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kübra CANLI
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM ODAKLI GRAFİK TASARIM ÖRNEKLERİ
Müge Burcu ŞEN
REKLAMCILIĞIN YENİ YÜZÜ; ETKİLEŞİMLİ AÇIKHAVA REKLAMLARI
Asena BAŞER AKYÜREK, Yusuf KEŞ
OYUNLAŞTIRMA VE OYUN İÇERİKLİ REKLAMLARDA İLLÜSTRASYONUN ETKİSİ
Aylin GÜNGÖR
ÇAĞDAŞ SANATTA MEKAN OLARAK EVİN KATMANLARI
Hanife Neris YÜKSEL, Sezer CİHANER KESER
POSTMODERN GİYİM MODASINDA PARODİ KAVRAMI
Sevda DEMİR PARLAK
HAKKÂRİ’DE TESPİT EDİLEN 20. YÜZYILA AİT NAMAZLIKLAR
Güler YILMAZ
SHAKESPEARE’İN KRAL LEAR, MACBETH VE III. RİCHARD TRAGEDYALARINDA TRAJİK KAHRAMAN VE KÖTÜ ADAM
Şifa KAYABAŞI
TASVİRLERLE İSA’NIN MUCİZELERİNE SAHNE OLMUŞ BİR DENİZ: CELİLE
Hatice DEMİR
SANATIN VE SANAT MEKANLARININ DİJİTALLEŞME İLE DÖNÜŞÜMÜNÜN İNCELENMESİ
Handan Ece SELÇUK
KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SANAT EĞİTİMİ VE SANAT ÜRÜNLERİNİN EKONOMİ İLE İLİŞKİSİ
Uğur YILDIZ
DOĞA İLE SANAT ARASINDAKİ KÖPRÜ: DOĞA METAFORLARI
Bilal YAZICI
MODANIN DİJİTAL GELECEĞİ: 3 BOYUTLU GİYSİLER, METAVERSE VE NFT
Hale YILMAZ, Mine CERANOĞLU
19. YÜZYIL ASKERİ KEÇE BAŞLIKLARIN TESPİTİ VE YENİ TASARIMLARDA YORUMLANMASI
Sabriye ARPAÖZÜ, Mustafa GENÇ
62.2b 20.1b
Arşiv
Cilt: 16 Sayı : 31
Cilt: 15 - Sayı : 29
Cilt: 15 - Sayı : 30
Cilt: 15 Sayı : 29
Cilt: 14 - Sayı : 27
Cilt: 14 - Sayı : 28
Cilt: 13 - Sayı : 26
Cilt: 13 - Sayı : 25
Cilt: 12 - Sayı : 24
Cilt: 12 - Sayı : 23
Cilt: 12 - Sayı :
Cilt: 12 - Sayı : özel
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 11 - Sayı : 22
Cilt: 10 - Sayı : 20
Cilt: 10 - Sayı : 19
Cilt: 9 - Sayı : 18
Cilt: 9 - Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 16
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : ek