10-24
çevrimiçi oyunlar, Second Life, sanal dünyalar, MMORPG, gazetecilik
Çok teşekkürler! gizem çözüldü: IMDb kullanıcılarının çevrimiçi şükran ifadeleri
İlköğretim Öğrencilerinin 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarına Yönelik Tutumları: Second Life Örneği
Rabia M. YILMAZ, Asiye KARAMAN, Türkan KARAKUŞ, Yüksel GÖKTAŞ
World of Warcraft Tasarımlarının Sanal ve Gerçek Ortamlarda Kullanıcıyla Teması
Uluslararası Halkbilimi Araştırmaları Dergisi
Kürşat Kaan ÖZKEMAHLI, Barış ELİTAŞ
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ile Second Life Yaşam Dünyası Örneği
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
SAĞLIK HİZMETLERİNDE SANAL ORGANİZASYON, E-SAĞLIK VE TELETIP: AVRUPA REFERANS AĞLARI