516-536
aidiyet, yüze vurumcu tiyatro, Sarah Kane, Blasted, Anthony Neilson, Penetrator
belonging - belongingness, in-yer-face theatre, Anthony Neilson, Penetrator, Sarah Kane, Blasted
Bir Palimpsest İnceleme: Sarah Kane'nin Blasted Oyununu Yeniden Okumak ve Düşünmek
Sarah KANE’in Blasted Oyununda Şiddet Ögesi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Rahatsız Koltuklar: Sarah Kane’in Havaya Uçuruldu (Blasted) Oyununda “Bedeni Etkin İzleyicilik”
Sarah Kane’in Blasted ve Cleansed oyunlarında erkek egemen düzeni sorgulayan bir araç olarak şiddet
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Arap Halk Nazım Şekillerinden Biri Olan Kâne ve Kâne Türü
Türkiye İlahiyat Araştırmaları Dergisi
MEMORY PLAYS: HAROLD PINTER’S OLD TIMES AND ANTHONY NEILSON’S PENETRATOR
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anthony Neilson’un Deneyimsel Tiyatrosu ve Disosya Harikalar Dünyası
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Anthony Neilson’ın Realism ve Narrative Adlı Oyunlarında Melezlik