Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
15-26
Şebnem İşigüzel, Thomas Bernhard, tabut, jauregg, öykü, ensest İlişki
ŞEBNEM İŞİGÜZEL’İN “TABUT” ADLI ÖYKÜSÜYLE THOMAS BERNHARD’IN “JAUREGG” ADLI ÖYKÜSÜNDE ENSEST İLİŞKİ
Current Perspectives in Social Sciences
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ingiliz edebiyatının iki Tomas’ı
A. Âsaui atyndaġy Halyk̦aralyk̦ k̦azak̦-tùrìk universitetìnìn̦ habaršysy
THOMAS BERNHARD’IN NEDEN VE MAHZEN ADLI ESERLERİNDE MÜZİK MOTİFİ
Thomas Bernhard’ın “Çocuk” Adlı Otobiyografik Yapıtında Çocuk Anlatıcı Bakış Açısı
Current Perspectives in Social Sciences
Thomas Bernhard’ın “Boyacı” Adlı Metninde Kara Mizah- Sarı Renkli Grotesk ve Korkunç Bir Tablo
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
THOMAS BERNHARD’IN NEDEN VE MAHZEN ADLI ESERLERİNDE MÜZİK MOTİFİ
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
Thomas Bernhard’ın Auslöschung (Yok Etme) romanındaki fotoğraflarda medyalararasılık olgusu