265-286
Bellek, Dijital oyunlar, Çanakkale Savaşı, Nusrat Mobil Savaş Oyunu, İkna edici oyunlar
Memory, Digital games, persuasive games, Nusrat Mobile War Game, The Battle of Gallipoli
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ
Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Şeyma KAVAK GÖKÇEK, Dilek AKBULUT
“Çanakkale’de Namaz” Şâiri Ahmet Nedim Servet Bey
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gülay KARAKAŞ, Ali Haydar KICIMAN, Ramazan YILMAZ, Fatma Gizem KARAOĞLAN YILMAZ