221-240
Vilém Flusser, hareket imge, zaman imge, temsil krizi, soyutlama, Gilles Deleuze, Henri Bergson, sinematografik imge
‘Nebula’ Filminde Anı-İmge ve Zaman-İmge Olarak ‘Ölü At’
An Exceptional Adam and Eve Story Through Gilles Deleuze’s Concept of Crystal-Image: The Fountain
Filiz ERDOĞAN TUĞRAN, Aytaç Hakan TUĞRAN
MODERN SİNEMANIN OLANAĞI OLARAK 'YENİ BİR DÜNYA İMGESİ'
Yeni Medyanın Postmodern Anlatımı Dijitografi: Reels Videolar
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sinemanın Özüne Bir Yolculuk: “Saf Sinema” Olgusunu Tartışmak ve Bir Örnek Olarak Yol Kenarı Filmi
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Deleuzeyen Perspektifle Dalgaları Aşmak Filmi