127-160
Türk tiyatrosu, iki kişilik oyun, Vüs’at Bener, Bilgesu Erenus, S.Kudret Aksal, bireysellik
Turkish theatre, two persons plays, Vüs’at Bener, Bilgesu Erenus, S. Kudret Aksal, individualism
Yabancılaşma Kavramı Ekseninde Vüs’at O. Bener ve Dost Hikâyesi
Edebiyatta Susan Karakterler: Modernist Türk Öykücülüğünde Kimlik ve Toplum Dışılık
SABAHATTİN KUDRET AKSAL’IN HİKÂYELERİNDE TEMEL İZLEKLER VE ÇEŞİTLİ MESELELERİYLE ‘KÜÇÜK İNSAN’
SABAHATTİN KUDRET AKSAL’IN “VAV’LAR” ÖYKÜSÜNDE KOPUŞ VE KENDİNİ YIKMA EĞİLİMİ
Amasya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
VÜS’AT O. BENER’İN VARLIK DERGİSİNDEKİ HİKÂYELERİNDE KAHRAMANLARIN BENLİK ALGISI
ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATROSU'NDA BABA OTORİTESİNİN TEMSİLİ: ARAFTA KALMIŞ BABALAR
Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi