69-80
Kuyruk Listesi, Paralel Önce-Derine Arama, Oyun Programlama, Solo Test
List of Queues, Parallel Depth-First Search, Game Programming, Peg Solitaire
Kullanım Modeli Baz Alınarak Hazırlanan Otomatik Testler ile Yazılım Güvenilirliği Hesaplanması
Ceren ŞAHİN GEBİZLİ, Tarkan TEKCAN, Mustafa GÜNDÜZALP
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Kadriye Selin BUDAK, Nesrin IŞIKOĞLU
DİJİTAL OYUN E-SPOR VE GELENEKSEL SPORLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Şeyma KAVAK GÖKÇEK, Dilek AKBULUT
Oyun, Oyunlaştırma ve Yaratıcı Dramadaki Oyunsal Öğelerin Karşılaştırmalı Eleştirel İncelenmesi