Gamze Nevra KÖROĞLU, Sibel KARAMAN

Zekâî Dede’nin Lenk Fahte Usûlündeki Nakış Bestesinin Usûl-Arûz Vezni İlişkisi Açısından İncelenmesi ve Makamsal Analizi

Fine Arts

2020-Cilt: 15 Sayı: 1

32-43

Zekâî Dede, Türk Mûsikîsi, Lenk Fahte, Usûl-Arûz Vezni İlişkisi, Sûzinâk Makamı Analizi

6269

Benzer Makaleler

Dede Efendi, Zekâî Dede ve Dellâlzâde'nin Beste Formunda, Zencîr Usûlündeki Eserlerinin Usûl-Arûz Vezni İlişkisi Yönünden İncelenmesi

Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi

Aslı GARGUN, Sibel KARAMAN

FUZULÎ'NİN BİR GAZELİNDEN HAREKETLE SÖZ-MANA İLİŞKİSİ

Eski Türk Edebiyatı Araştırmaları Dergisi [Journal Of Old Turkish Literature Researches]

Yaşar AYDEMİR

İSMAİL DEDE EFENDİ VE HOCA ZEKAİ DEDE ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi

Yavuz DEMİRTAŞ

XVII-XX. YÜZYILLAR ARASINDA TÜRK MUSİKİSİNDE GÜFTE-BESTE ETKİLEŞİMİNE BİR BAKIŞ

İSTEM

Serda TÜRKEL OTER

Mevlevi Ayini Besteciliğinde Hoca-Talebe Etkileşimi: Dede Efendi ve Zekâi Dede Örneği

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Ömer Faruk BAYRAKÇI, Ahmet Hakkı TURABİ

MEVLEVÎ ÂYÎNİ GELENEĞİNDE HOCA HAFIZ MEHMED ZEKÂİ DEDE’NİN ÜÇ ÂYÎNİNİN (SÛZİDİL, SÛZNÂK, SABA ZEMZEME) MAKAM VE USÛL ANALİZİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Sanat ve Tasarım Dergisi

Okyay TAŞKIN, Burcu AVCI AKBEL

BESTE FORMUNDA ÇEMBER USÛLÜNDE BESTELENMİŞ ESERLERİN USÛL-ARUZ-EZGİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Eurasian Journal of Music and Dance

Sibel KARAMAN, Nurten YILMAZ

NEVRES-İ KADÎM DİVANI’NDA MAKAM VE USULLERE DAİR YAZILMIŞ BİR MANZUMENİN MEVLEVİ AYİNİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi

Ogün PEÇENEK, Metin AKKUŞ