Ali Taha DAMAR, Ajda ŞENOL SAKİN
1163-1177
bireysel çalgı eğitimi, klarnet, klarnet, , klarnet eğitimi, klarnet metotları, Türk müziği
major instrument training, clarinet, clarinet training, clarinet training, , Turkish music
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
Eurasian Journal of Music and Dance
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Şeydagül KAPÇAK, Beyzagül KAPÇAK IŞIKSUNGUR
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Eurasian Journal of Music and Dance
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Viyolonselde Çift Ses Tekniğinin Öğretimine Başlama Sürecine İlişkin Eğitimci Görüşleri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
MESLEKİ MÜZİK EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN BİREYSEL ÇALGI TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER