Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
267-278
keman, Kreutzer, Ludwig van Beethoven, performans, sonat, violin
Beethoven Op. 57 "Appassionata"
Sanatta Esinlenme Süreçleri, Beethoven'dan Tolstoy'a Tolstoy'dan Günümüze: Kreutzer Sonat
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
Türk Keman Okulunun Oluşum Süreci ve Temsilcileri
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
BEETHOVEN’İN 3. SENFONİSİ’NDEKİ OBUA SOLOLARININ TEKNİK VE MÜZİKAL AÇIDAN İNCELENMESİ
Dünyadaki Önemli Keman Ekolleri ve Türkiye’de Uygulanan Ekoller
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi