296-316
Türk Musikisi, Klarnet, İcrâ, Entonasyon
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Eurasian Journal of Music and Dance
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Ali Taha DAMAR, Ajda ŞENOL SAKİN
İstanbul Belediyesinin 1941 Yılında Yaptığı Türk Mûsikîsi İmtihanı Bağlamında Bir Değerlendirme
Turkish Academic Research Review
ARŞİV BELGELERİYLE MIZIKA-İ HÜMÂYÛN’DA KLARNET VE TÜRK KLARNET İCRÂCILARI
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Viyolonselde Çift Ses Tekniğinin Öğretimine Başlama Sürecine İlişkin Eğitimci Görüşleri
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
GÜNÜMÜZ MEVLEVÎ ÂYİNİ BESTEKÂRLARINDAN HAFIZ AHMET ÇALIŞIR İLE…