30-49
Johannes Brahms, Klarnet, Viyola, Sonat
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Eurasian Journal of Music and Dance
ORKESTRA ŞEFLİĞİ VE BRAHMS SENFONİLERİNİN YORUMUNDA STİL
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Ali Taha DAMAR, Ajda ŞENOL SAKİN
BİR FORM İKİLEMİ: BRAHMS, OPUS 83, IV
Çevrimiçi Müzik Bilimleri Dergisi
İrem Sude YILMAZ, Önder MUSTUL
RUS VİYOLA OKULUNUN KURULUŞU VE GELİŞİMİ: VADİM BORİSOVSKİ
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi