55-85
Âşık Müziği, Makam, Türk Halk Müziği, Âşık Makamları
Eurasian Journal of Music and Dance
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
TÜRKİYE SAHASI ÂŞIKLIK GELENEĞİNDE BİR TERİM TARTIŞMASI: “MAKAM”
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi